perjantaina, marraskuuta 04, 2005

Näyttelyynvalmistautumista

Päivitykset: marsu- ja hiirivauvat

Mä oon valmistautunut huomista näyttelyä varten koko päivän... Oon putsannut marsuja ihan villisti. x) Onneksi noita hiiriä ei tarvi pahemmin valmistella... No, voishan niidenkin kynsiä leikata, mutta eipä oo tähän mennessä koskaan tullut tarvetta. Ekaa kertaa elämässäni leikkasin gerbojen kynnet! Ja pesin Hipin... Ei oo pahemmin tarvinnut gerbujenkaan kynsiä leikellä. ;) Vähänkö mä oon nyt polleaa, että osaan pestä gerbiilin ja leikata sen kynnet... Gerbiilien hampaita oon kyllä joskus elämässäni leikellyt. Eikä sekään ollut mun oma gerba.

Oon tosiaan ilmoittanut sinne näyttelyyn marsuista Kasperin, Sheenan, SunFlowerin, Rusinan, Taifuunin, Ailigaksen sekä maailmalle lähtevät Levin "Elviksen" ja Piparmintun. Eli marsupuolelta mulla on tulossa hyvin nuorta ja kokematonta porukkaa. ;) Gerbut tulee molemmat ja hiiristä Vanilla, Adalmiina, Anastacia ja Vedenneito. Itse päädyin kaneille toiseksi tuomariksi, koska niitä on ilmoittautunut niin kauheasti! Mun oli tarkoitus olla kääpiöhamstereilla pet-sihteerinä, mutta saa nähdä miten käy... Näyttelystä lähtevät maailmalle myös Astan pojat ja uutta kotia etsimään hiirineiti Annina Ballerina.

Joo-oh, vielä pitää kasata kaikkea tarvittaa mukaan huomista näyttelyä varten. Pitää vielä naputella muutamat paperit yms. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan asiallisesti: ei kiroilua, vihamielisyyttä, poikas- tai hintakyselyitä. Hoito-ohjeet ym. kysymykset edelleen vieraskirjaan!