lauantaina, elokuuta 19, 2006

Timille menestystä

Tänään oli viralliset agilitykisat Lapualla LakKen järjestämänä. Timi nappasi sieltä 2. sijan 1 luokan minien keskuudesta! :) Ja Timi (ja minä...) oli ensikertalainen virallisella kentällä, toka kisa ylipäätään... Tosi hienoa! Timi ei jännittänyt läheskään yhtä paljon kuin minä, vaan se pursusi intoa ja tarmoa koko ajan odottaessaan radalle pääsyä. Yritin uskotella Timille seisottamalla sitä välillä meidän olevan vain tylsässä näyttelyssä, mutta ei se oikein uponnut toiseen... Lopulta Timin toive toteutui ja meidän luokka käskettiin tutustumaan rataan. Timi meinasi revetä liitoksissaan, kun mä menin rataa ilman sitä. Lopulta Timi pääsi radalle ja teki vain pari virhettä, jotka nekin oli ihan tyhjänpäiväisiä: Timi häkeltyi pituusesteen edessä, että hetkonen, mikäs tää oli..? Ja sitten se puikahti jossain välissä väärästä välistä keppiriviä. Eli ei yhtään paha! :) Minä kun pelkäsin rengasta ja alastulokontakteja, kepeistä puhumattakaan... Timi meni kyllä radalla melkoista vauhtia, mutta noudatti ohjeita moitteettomasti, otti kaikki kontaktit eikä tiuskinut minulle yhtään. Itse olin jännittänyt ihan kamalasti, että tämä on Timille liian iso pala purtavaksi (eka virallinen) ja taas luulin meidän tulleen hylätyksi, mutta mehän tultiinkin tokaksi! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitathan asiallisesti: ei kiroilua, vihamielisyyttä, poikas- tai hintakyselyitä. Hoito-ohjeet ym. kysymykset edelleen vieraskirjaan!